You are currently viewing 12 συμβουλές SEO για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας

12 συμβουλές SEO για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας

  • Post author:
  • Post category:SEO

Θέλετε να εμφανίζεστε ψηλότερα στα αποτελέσματα των Google, Bing, Yahoo και άλλων δημοφιλών μηχανών αναζήτησης; Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές SEO, ειδικά για ξενοδόχους, εστιάτορες και ιδιοκτήτες αξιοθέατων. 


1. Γράψτε για ανθρώπους, όχι για υπολογιστές

Τρεις κανόνες: Να είστε ξεκάθαροι, ακριβείς και πειστικοί. Μην προσπαθήσετε να στριμώξετε λέξεις-κλειδιά σε σημεία που δεν ταιριάζουν (είναι μία παρωχημένη τακτική που δεν φέρνει πια αποτέλεσμα).

Ενέργεια: Χρησιμοποιήστε με φυσικότητα τις λέξεις-κλειδιά. Εστιάστε στην προσθήκη χρήσιμων πληροφοριών και στη δημιουργία ενός κειμένου με προσωπικότητα, που δεν χρειάζεται να ξεχειλίζει από λέξεις-κλειδιά. Η Google επιβραβεύει την ιστοσελίδα σας με υψηλότερη θέση στη σελίδα αποτελεσμάτων, εάν οι επισκέπτες τη θεωρήσουν χρήσιμη και ενδιαφέρουσα.

2. «Αναζητήστε» τον πιο πιθανό τρόπο αναζήτησης

Επιλέξτε συγκεκριμένες, στοχευμένες φράσεις για να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να σας βρουν. «Ιταλικό εστιατόριο»; Υπερβολικά ασαφές. «Ιταλικό εστιατόριο στο Λονδίνο» ή «Ιταλικό εστιατόριο στο νότιο Λονδίνο»; Αρκετά καλύτερο.

Ενέργεια: Χρησιμοποιήστε το δωρεάν εργαλείο Google AdWords για να βρείτε ισχυρές, συναφείς λέξεις-κλειδιά. Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε φίλους και πελάτες ποιους όρους αναζήτησης θα χρησιμοποιούσαν για να βρουν εσάς ή μία παρόμοια επιχείρηση.

3. Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά σε στρατηγικά σημεία

Φροντίστε οι λέξεις-κλειδιά σας να βρίσκονται σε μέρη όπου θα τα ψάξουν οι μηχανές αναζήτησης και οι πολυάσχολοι ταξιδιώτες: Στους τίτλους των σελίδων σας, στις επικεφαλίδες και στις περιγραφές μετα-ετικετών.

Ενέργεια: Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχή του τίτλου της σελίδας σας. Οι μηχανές αναζήτησης εστιάζουν κυρίως σε αυτό το σημείο και στην μετα-ετικέτα περιγραφής, οπότε φροντίστε να είστε ξεκάθαροι και πειστικοί. Επίσης, συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά κάθε σελίδας στο H1 ή αλλιώς στην επικεφαλίδα.

4. Επιλέξτε συνεπές και συναφές κείμενο για τους συνδέσμους σας

Εκτός από τα οφέλη SEO, οι χρήστες θα βεβαιώνονται ότι βρίσκονται στο σωστό μέρος αφού κάνουν κλικ, γεγονός που μπορεί να διευκολύνει τη μετάβαση από την περιήγηση στην κράτηση.

Ενέργεια: Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε τον τίτλο ή την επικεφαλίδα της σελίδας ως κείμενο του συνδέσμου («Γίνετε μέλος του προγράμματος αφοσίωσης XYZ μας», αντί για το γενικό «Γίνετε μέλος του προγράμματος αφοσίωσής μας»). Εάν δεν μπορείτε να είστε τόσο ακριβείς, τουλάχιστον συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά της σελίδας προορισμού στο κείμενο υπερ-σύνδεσής σας.

5. Ανανεώνετε τακτικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας

Στις μηχανές αναζήτησης αρέσουν οι ιστότοποι που ενημερώνονται συχνά. Εσάς σας αρέσουν οι υψηλές θέσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων. Προσθέτοντας τακτικά φρέσκο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας βγαίνουν όλοι κερδισμένοι.

Ενέργεια: Ξενοδοχεία: ενημερώνετε τις Ειδικές Προσφορές σας. Εστιατόρια: ενημερώνετε τα online μενού. Αξιοθέατα: ενημερώνετε τις αρχικές σελίδες σας κάθε νέα σεζόν. Όλοι: χρησιμοποιήστε το widget με αποσπάσματα κριτικών του TripAdvisor που εμφανίζει αυτόματα φράσεις από νέες κριτικές και αποτελεί σταθερή πηγή φρέσκου περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας.

6. Πείτε όχι σε Flash και PDF

Αυτό αφορά κυρίως τα εστιατόρια (σας έχουμε πάρει είδηση). Γιατί; Επειδή οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να διαβάσουν κείμενο σε βίντεο Flash ή σε PDF.

Ενέργεια: Αποφύγετε τελείως την τεχνολογία Flash – είναι παρωχημένη και δεν λειτουργεί σε iPhones και iPad. Επίσης, δημοσιεύετε το μενού σας ως ιστοσελίδα και όχι ως αρχείο PDF. Είναι λιγότερο πρακτικό για εσάς, αλλά διευκολύνει τους πιθανούς πελάτες σας και σας εξασφαλίζει περισσότερα οφέλη SEO.

7. Επιλέξτε έξυπνα φωτογραφίες και βίντεο

Οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να «διαβάσουν» το περιεχόμενο των βίντεο και των εικόνων σας. Μπορείτε όμως να εξασφαλίσετε οφέλη SEO και από αυτές τις μορφές αρχείων, που είναι ιδιαίτερα ελκυστικές στους ταξιδιώτες.

Ενέργεια: Χρησιμοποιήστε συναφή ονόματα αρχείων που περιέχουν αρκετές λέξεις-κλειδιά (όχι ονόματα όπως Video_51500). Για τις φωτογραφίες, συμπεριλάβετε περιγραφικό εναλλακτικό κείμενο, το οποίο διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης. Για τα βίντεο στο YouTube, συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά σας στους τίτλους και στις περιγραφές. Επίσης, επιλέξτε ακριβείς ετικέτες που μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν το βίντεο σας.

8. Βελτιστοποιήστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η online παρουσία σας δεν περιορίζεται μονάχα στον ιστότοπό σας. Η ενασχόλησή σας με τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Google Plus και το Twitter μπορεί να αποδώσει καρπούς, αφού ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι κάθε ηλικίας υιοθετούν αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας.

Ενέργεια: Συμπληρώστε την περιγραφή της ενότητας Πληροφορίες στο Facebook και στο Google Plus, καθώς και το Βιογραφικό σας στο Twitter, χρησιμοποιώντας αρκετές λέξεις-κλειδιά. Μην παραλείψετε να συμπεριλάβετε και έναν σύνδεσμο για τον ιστότοπό σας.

9. Εστιάστε στη δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου

Θέλετε οι άνθρωποι να κοινοποιούν συνδέσμους της ιστοσελίδας σας και οι μηχανές αναζήτησης να σας παραχωρούν υψηλότερη θέση στη σελίδα αποτελεσμάτων, επειδή σας θεωρούν αυθεντία; Αναρωτηθείτε, «Τι θέλουν να δουν οι πελάτες μου;» Ίσως θέλουν να δουν όμορφες φωτογραφίες των δωματίων σας ή τη λίστα υλικών για τις σπεσιαλιτέ της εβδομάδας.

Ενέργεια: Ρωτήστε τους πελάτες τι είδους υλικό τους αρέσει ή τι θέλουν να δουν στην ιστοσελίδας σας. Μπορείτε να τους ρωτήσετε κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ή να τους ζητήσετε να συμμετέχουν σε μία έρευνα μετά την αναχώρησή τους, κάνοντας κλικ στον σχετικό σύνδεσμο του ευχαριστήριου email που θα τους στείλετε.

10. Ακολουθήστε τις υποδείξεις του Google

Θέλετε να ξεκινήσετε αμέσως τη διαδικασία SEO σας; Δώστε προσοχή σε όσα συνιστά το Google να κάνετε – και να μην κάνετε – έτσι ώστε να διευκολύνεται η ανίχνευση, η ευρετηρίαση και η κατάταξη της ιστοσελίδας σας από τη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης.

Ενέργεια: Συνιστάται να ακολουθήσετε τις Οδηγίες για υπεύθυνους τοποθεσιών web του Google. Αυτές οι δωρεάν συμβουλές καλύπτουν θέματα όπως η σχεδίαση ιστότοπων, η δημιουργία περιεχομένου, η τεχνική πλευρά των πραγμάτων και περιλαμβάνουν πολύτιμες «οδηγίες ποιότητας» – δηλ. πρακτικές που σας προστατεύουν από πιθανά λάθη, τα οποία μπορούν να βλάψουν την κατάταξη της σελίδας σας.

11. Μην προσπαθήσετε να ξεγελάσετε τις μηχανές αναζήτησης

Τις κατασκευάζουν ιδιοφυίες. Δεν θα έχετε καμία τύχη. Μην ακούτε λοιπόν τους «ειδικούς SEO» που προσπαθούν να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης με ανέντιμες πρακτικές.

Ενέργεια: Αποφύγετε τα δήθεν «μαγικά κόλπα» SEO και εστιάστε στις έντιμες, δοκιμασμένες και αυθεντικές συμβουλές που περιλαμβάνονται στο παρόν. Όποιος υπόσχεται κορυφαίες καταχωρίσεις στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης, είτε χρησιμοποιεί διαφημίσεις έναντι αμοιβής είτε τάζει προνόμια που δεν μπορεί να προσφέρει χωρίς να βλάψει τη φήμη σας – και την θέση σας στη σελίδα αποτελεσμάτων.

12. Βελτιώστε την ιστοσελίδα σας για προβολή από κινητές συσκευές

Πολλές αναζητήσεις μέσω κινητών συσκευών αποσκοπούν στην εύρεση μίας τοπικής λύσης – π.χ. ενός ξενοδοχείου ή μίας δραστηριότητας – άμεσα. Αυτό ισχύει κυρίως για τους ταξιδιώτες.

Ενέργεια: Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν αριθμούς τηλεφώνου για να παρέχουν αποτελέσματα σε τοπικές αναζητήσεις, επομένως συμπεριλάβετε το τηλέφωνό σας ως κείμενο HTML. Με αυτόν τον τρόπο, οι μηχανές αναζήτησης θα μπορούν να το διαβάσουν και οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να το πατήσουν για να σας καλέσουν. Επίσης, εστιάστε σε μικρότερες λέξεις-κλειδιά – κανείς δεν γράφει μεγάλες φράσεις αναζήτησης σε μία κινητή συσκευή.

Πηγή: www.tripadvisor.com.gr